PDA

View Full Version : Hi!



Amarena
24-08-11, 21:47
This is a short introduction of myself :)

I am a 23-year-old Norwegian girl, and I have been suffering from general anxiety and panic attacks since November 2006. I have been on and off Cipralex (5 mg and 10 mg), and it has been my "saviour". I am in a bad period right now (panic attacks every night), and I feel like reading about others experiences. It is "good" to know that I'm not the only one feeling like this. :)




(I live in Norway, therefore my English isn't perfect... :blush:)

nomorepanic
24-08-11, 21:49
Hi Amarena

A huge warm welcome to nmp.

You'll get loads of advice and support here and make some lovely friends along the way.

Best wishes

paula lynne
24-08-11, 21:56
Welcome! Glad you found us, I live in Wales, therefore my English isnt perfect either, not to worry ! Nice to have you on board :)
:welcome:

IAM
24-08-11, 22:00
Hi Amerena,

Jeg er ogsaa Norsk men jeg bor i London. I don't know if you want to talk in Norwegian or english but I hope that you can take it easy and relax. I am the same way right now and it helps me to try to look at something funny and try to distract yourself with different things.

If you want to talk I will be here:-) get well

se noe morsomt paa TV og prov og ikke tenk saa mye paa hvordan du foler deg.

Klem Nick

Amarena
24-08-11, 22:16
Thank you! :)

Paula Lynne: I am actually thinking about studying in Wales (Swansea or Aberystwyth). :)

IAM: Hei! Jeg fant faktisk dette forumet ved en tilfeldighet i dag, og glad er jeg for det. Har tidligere meldt meg inn i et norsk forum for mental helse, men der er det ikke så mye aktivitet og heller ikke så mye fin informasjon som det jeg har funnet her. Det gjør så godt å lese forklaringer på alle de ubehagelige symptomene jeg får under panikkanfallene.
Har i dag økt dosen med Cipralex fra 5 mg til 10 mg, så jeg håper det vil få meg "velberget" ut av denne perioden. Prøver å ikke ty til Sobril el.l.
Har du bodd lenge i London/UK? :)

IAM
24-08-11, 22:48
Hi,
Jeg har bodd her i tre aar naa, saa det begynner og bli en stund, jeg kjenner godt til hvordan du har det. Det var ikke saa let i Norge som her. Her er det saa mange som har det samme og alle vill hjelpe. Den beste maaten og bli bedre paa er og lese, snakke og sjonne hva som sjer, jeg har hat dette i 12aar saa jeg vet godt hvordan du har det. Gikk paa cipralex men jeg likte det ikke saa godt, vill hels prove uten og naar det ble for mye tok jeg en diasipam. det hjelper der og da men det er ikke bra i lengden du kan bli veldig deppa og foelsom av de tingene. Jeg haaper du kan slappe av og om du lurer paa noe, hva som helst bare spor, jeg har hatt det saa lenge at jeg kjenner til de fleste symtomene:-)
klem
Nick

venusbluejeans
25-08-11, 17:49
Hiya and welcome to NMP I hope you find the help and advice here and maybe make a few friends in the process

:welcome:

Amarena
25-08-11, 19:35
Thank you! :)